Ratusz zawiesza bezpośrednią obsługę mieszkańców

Magdalena Jabłońska
,

W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców i w związku z koniecznością podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się epidemii koronawirusa, od poniedziałku, 16 marca ratusz zawiesza bezpośrednią obsługę klientów.

W związku z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa i w trosce o zdrowie mieszkańców, od 16 marca zawiesza bezpośrednią obsługę klientów. Jednocześnie informuje, że dostępne będą biura podawcze, w których będzie można złożyć wniosek/pismo, a w wyjątkowych sytuacjach (opisanych poniżej), załatwić sprawę urzędową „od ręki”.

Biura podawcze będą znajdowały się w następujących lokalizacjach:

1) przy ul. Jezuickiej 1 – w portierni na parterze. Jedyne otwarte wejście będzie od ulicy Jezuickiej. Nie będzie możliwości wejścia do budynku urzędu przy ul. Jezuickiej 1 innym wejściem;
2) przy ul. Grudziądzkiej – na parterze w budynku A. Wyjątki będą stanowić zgłoszenia narodzin oraz zgonów;
3) przy ul. Wojska Polskiego 65 – na parterze budynku będzie wyznaczone miejsce, w którym będzie można złożyć wniosek;
4) przy ul. Jezuickiej 4 A- na parterze (przy dyżurce SM) będzie zaaranżowany punkt dla wniosków w zakresie dowodów osobistych;

Filia Urzędu Miasta przy ul. E. Gierczak od poniedziałku, 16 marca będzie zamknięta.

Każdy mieszkaniec, który przyjdzie do urzędu, otrzyma formularz wyrażający zgodę na prowadzenie sprawy elektronicznie (zgodnie z art. 39 par. 1 ust. 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego). Sprawy osób, które wyrażą zgodę na taką formę, będą załatwiane korespondencyjnie. Dzięki temu nie będzie konieczności kolejnych wizyt w urzędzie.

Ratusz zachęca, żeby, jeśli to możliwe, kontaktować się z urzędnikami telefonicznie, elektronicznie bądź korespondencyjnie. W tym szczególnym czasie, prosi zwłaszcza osoby starsze, by odłożyły osobistą wizytę w urzędzie na rzecz innych form kontaktu.

materiały nadesłane: Urząd Miasta Bydgoszczy

Reklama