Czas na Huuuge Game Jam 2018

Magdalena Jabłońska
,

Studio Huuuge Games zaprasza na kolejną, trzecią już edycję Huuuge Game Jamu. Jeżeli kochasz tworzyć gry i przy okazji chcesz spędzić czas z pozytywnie zakręconymi ludźmi to jest to wydarzenie właśnie dla Ciebie.

W tym roku HGJ odbędzie się 17 i 18 listopada w Auditorium Novum Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego (UTP), przy ulicy Kaliskiego 7 w Bydgoszczy. Na coroczne preparty organizatorzy zapraszają chętnych 16 listopada o 19.00 do Cybermachiny Bydgoszcz.

Organizatorzy przewidują trzy możliwości uczestnictwa: zapisanie się tylko na cykl wykładów, zapisanie się na game jam oraz wzięcie udziału w całym wydarzeniu w wersji online – dzięki live streamingowi będzie możliwe oglądanie wykładów online. W tym game jamie uczestnicy będą mieli 24 godziny na stworzenie gry na zadany przez organizatorów temat.

Huuuge Game Jam jest darmowy, a liczba miejsc jest ograniczona, więc lepiej nie zwlekać, bo kto pierwszy, ten lepszy. Bilety dostępne są w serwisie Eventbrite.

UWAGA: w tym momencie dostępne są bilety na HGJ online oraz na wykłady.

BILETY NA HGJ GAME JAM – zapiszcie się na listę rezerwowych, aby otrzymać, zgodnie z kolejnością zapisu, maila z biletem – na jego potwierdzenie będziecie mieli 8h.

Dla dociekliwych menu Huuuge Game Jam:

Piątek (16.11) Cybermachina, Wełniany Rynek 11

19.00 Huuuge Game Jam preparty

Sobota (17.11) UTP, Kaliskiego 7

09.00 Rejestracja – czas start
Cykl Wykładów
10.00 Powitanie
10.15 Wykład 1
11.05 Wykład 2
12.00 Wykład 3
13.30 Ogłoszenie tematu Huuuge Game Jamu
14.00 Start Huuuge Game Jamu

Niedziela (18.11)

14.00 Oddanie projektów gier
14.15 Prezentacja gier
16.00 Finalne obrady jury
17.00 Wręczenie nagród

Poniedziałek (19.11)

14.00 wyniki Online Game Jam

Sprawcą całego zamieszania jest studio Huuuge Games – producent i wydawca gier free-to-play czasu rzeczywistego na platformy mobilne. Z 8 oddziałami oraz ponad 400 utalentowanymi specjalistami na pokładzie podbija właśnie rynek hyper-casual z programem wydawniczym Tap Tap Games.

materiały nadesłane: Katarzyna Lisiecka

Reklama